Zwroty i reklamacje
- Klient będący Konsumentem lub tzw. Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość (np. w sklepie internetowym), bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru.
- Prawo to nie dotyczy m.in. produktów wykonanych na indywidualne zamówienie (np. personalizowanych), a także w innych przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.).
- Aby odstąpić od umowy, należy złożyć stosowne oświadczenie — pisemnie na adres Sprzedawcy lub mailowo na jego adres e-mail. Można skorzystać z gotowego formularza, który stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu. Wystarczy, aby oświadczenie zostało wysłane przed upływem terminu 14 dni. W przypadku wiadomości e-mail Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie.
- W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy — traktuje się ją tak, jakby nigdy nie została zawarta. Jeśli oświadczenie zostało złożone zanim Sprzedawca przyjął ofertę Klienta, uznaje się, że oferta przestaje wiązać.
- Sprzedawca zwróci wszystkie dokonane przez Klienta płatności (w tym koszty dostawy) niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Może jednak wstrzymać zwrot pieniędzy do momentu otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania — w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
- Jeśli Klient wybrał droższą metodę dostawy niż najtańsza dostępna opcja oferowana przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie ma obowiązku zwracać różnicy w kosztach.
- Towar należy zwrócić niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Wystarczy nadać przesyłkę przed upływem tego terminu. Bezpośredni koszt odesłania towaru ponosi Klient.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, jeśli używał go w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i działania.
- Zwrot środków następuje przy użyciu takiej samej metody płatności, jakiej użyto przy zakupie — chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.
Zwroty online
Formularz zwrotu - https://lunnea.pl/pages/formularz-zwrotu
Zwroty online
Klient może skorzystać z systemu samoobsługowego zwrotów:
- Jeśli nie masz jeszcze konta klienta —https://shopify.com/authentication/95291179349/login
- Jeśli posiadasz konto klienta —https://shopify.com/authentication/95291179349/login i zgłoś zwrot w panelu klienta.